het racing-model
Bij ondernemen horen verschillende aspecten, waar je tegelijk aan moet werken.
Gedurende de 7 maanden van LEVEL 2 werk je - onder onze begeleiding - aan de 6 belangrijkste ontwikkelgebieden van het ondernemerschap.
🏎 Roadmap
- To get where others don't, you have to do things that others won't.
Waarom doe je dit eigenlijk allemaal?
Als je lange uren gaat kloppen, afzien, dan moet je verdomd goed weten waarvoor je het doet.
Ondernemers falen niet door een gebrek aan enthousiasme of goede wil, maar wel door een gebrek aan doorzettingsvermogen, wanneer het even moeilijk gaat.
Een sterke 'WHY?' zorgt ervoor dat jij wel de dingen doet die lastig en beangstigend zijn en die anderen vermijden.
Tijdens deze Pit Stop stellen we jouw 'raging thirst' scherp.
Niet zomaar een blindelingse honger, maar een erg gefocuste honger.
We stellen scherp waar je naartoe gaat en welke de verschillende etappes zijn in jouw race.
We bekijken je business plan en onderzoeken welk model het best bij jou past.
🏎 Attractive Offer
Zonder product geen klant, dat weet jij ook.
Is je aanbod 'interessant, maar...' of 'an offer they can't refuse?'
Tijdens deze Pit Stop creëer je een productaanbod dat onweerstaanbaar is.
Een aanbod dat rekening houdt met je ideale klant, met zijn pijn en zijn specifieke noden.
Je duikt diep in de psychologie van je klanten en van wat jij voor hen gaat doen.
Je brainstormt over verrassende en vernieuwende manieren waarop jij je klanten kan dienen.
En je werkt je aanbod uit, tot in de puntjes.
🏎 Create a Tribe
Een bloeiende business gaat niet over geld, maar over relaties.
Mensen kopen geen producten, ze kopen een gevoel.
Ze betalen voor verbinding met jou en voor wat jij te bieden hebt.
Tijdens deze Pit Stop leer jij je klanten beter kennen en definieer je voor welke mensen jij je helemaal wil inzetten.
En je ontwikkelt communicatie en boodschappen die helemaal bij jou passen, die er moeiteloos uitrollen én die diep doordringen bij die mensen waarnaar jij op zoek bent.
Je leert filteren en selecteren, zodat je de mensen aantrekt die jou écht nodig hebben, en die jij wil.
Zodat iedereen die met jou werkt zo tevreden is dat ze een wandelend uithangbord worden voor jou en je business.
Tijdens deze fase werk je ook een marketingplan uit waarmee je snel, efficiënt en budgetvriendelijk een groot publiek bereikt. Je zet je communicatiestrategie op.
🏎 Implement
Nu je helemaal klaar bent, is het tijd om massaal de markt op te gaan!
Je selecteert je marketing mix en wordt een expert in de kanalen van jouw keuze.
Je creëert een eerste contactenlijst en mechanismen om ze steeds groter te maken.
Je wordt een 'trusted partner' van je toekomstige en huidige klanten, iemand van wie ze graag communicaties ontvangen.
Je leert je diensten aanbieden zonder pusherig te zijn. Je leert hoe je aanwezig kan zijn zonder schreeuwerig te zijn.
🏎 Negotiate
Uiteindelijk moet er ook ingeschreven worden. Het is leuk dat veel mensen fan van je zijn, maar hoe converteer je ze naar betalende klanten?
Tijd dus om te werken aan verkoopsargumenten, waarbij je op een authentieke manier leert overtuigen.
Daarnaast bekijken we ook jouw 'bottom line': hoeveel verdien je en hoeveel wil je verdienen?
Hoe zit je bedrijf financieel in elkaar? Welke businessmodellen kan je nog uitproberen?
🏎 Grow
Stephen Covey spreekt in zijn boek 'The 7 Habits of Highly Effective People' bij gewoonte 7 over 'Sharpening the saw'.
Ook als ondernemer zit er veel meerwaarde in het voortdurend optimaliseren van je business.
Jouw grote groeistap zit misschien niet in indrukwekkende verandering, maar in een reeks kleine aanpassingen die samen een gigantisch verschil maken.
Tijdens deze laatste Pit Stop bekijken we samen alle aspecten van je business en gaan op zoek naar optimalisaties.
* Hoe kan je met minder tijd en middelen meer mensen bereiken en bedienen?
* Hoe kan je je kosten verminderen, en je opbrengst (per klant) vergroten?
* Welke is je huidige marge en hoe kan je ze vergroten?
* Hoe kan jij tijd vrijmaken voor het creëren van nieuwe producten en het aanboren van nieuwe markten?
* Hoe kan je anderen inzetten om jouw werk te verlichten, en toch je marge te behouden?
Je gaat actief aan de slag om jouw business te optimaliseren, te meten en te vergroten.
Gedurende de 7 maanden van LEVEL 2 werk je - onder onze begeleiding - aan de 6 belangrijkste ontwikkelgebieden van het ondernemerschap.
🏎 Roadmap
- To get where others don't, you have to do things that others won't.
Waarom doe je dit eigenlijk allemaal?
Als je lange uren gaat kloppen, afzien, dan moet je verdomd goed weten waarvoor je het doet.
Ondernemers falen niet door een gebrek aan enthousiasme of goede wil, maar wel door een gebrek aan doorzettingsvermogen, wanneer het even moeilijk gaat.
Een sterke 'WHY?' zorgt ervoor dat jij wel de dingen doet die lastig en beangstigend zijn en die anderen vermijden.
Tijdens deze Pit Stop stellen we jouw 'raging thirst' scherp.
Niet zomaar een blindelingse honger, maar een erg gefocuste honger.
We stellen scherp waar je naartoe gaat en welke de verschillende etappes zijn in jouw race.
We bekijken je business plan en onderzoeken welk model het best bij jou past.
🏎 Attractive Offer
Zonder product geen klant, dat weet jij ook.
Is je aanbod 'interessant, maar...' of 'an offer they can't refuse?'
Tijdens deze Pit Stop creëer je een productaanbod dat onweerstaanbaar is.
Een aanbod dat rekening houdt met je ideale klant, met zijn pijn en zijn specifieke noden.
Je duikt diep in de psychologie van je klanten en van wat jij voor hen gaat doen.
Je brainstormt over verrassende en vernieuwende manieren waarop jij je klanten kan dienen.
En je werkt je aanbod uit, tot in de puntjes.
🏎 Create a Tribe
Een bloeiende business gaat niet over geld, maar over relaties.
Mensen kopen geen producten, ze kopen een gevoel.
Ze betalen voor verbinding met jou en voor wat jij te bieden hebt.
Tijdens deze Pit Stop leer jij je klanten beter kennen en definieer je voor welke mensen jij je helemaal wil inzetten.
En je ontwikkelt communicatie en boodschappen die helemaal bij jou passen, die er moeiteloos uitrollen én die diep doordringen bij die mensen waarnaar jij op zoek bent.
Je leert filteren en selecteren, zodat je de mensen aantrekt die jou écht nodig hebben, en die jij wil.
Zodat iedereen die met jou werkt zo tevreden is dat ze een wandelend uithangbord worden voor jou en je business.
Tijdens deze fase werk je ook een marketingplan uit waarmee je snel, efficiënt en budgetvriendelijk een groot publiek bereikt. Je zet je communicatiestrategie op.
🏎 Implement
Nu je helemaal klaar bent, is het tijd om massaal de markt op te gaan!
Je selecteert je marketing mix en wordt een expert in de kanalen van jouw keuze.
Je creëert een eerste contactenlijst en mechanismen om ze steeds groter te maken.
Je wordt een 'trusted partner' van je toekomstige en huidige klanten, iemand van wie ze graag communicaties ontvangen.
Je leert je diensten aanbieden zonder pusherig te zijn. Je leert hoe je aanwezig kan zijn zonder schreeuwerig te zijn.
🏎 Negotiate
Uiteindelijk moet er ook ingeschreven worden. Het is leuk dat veel mensen fan van je zijn, maar hoe converteer je ze naar betalende klanten?
Tijd dus om te werken aan verkoopsargumenten, waarbij je op een authentieke manier leert overtuigen.
Daarnaast bekijken we ook jouw 'bottom line': hoeveel verdien je en hoeveel wil je verdienen?
Hoe zit je bedrijf financieel in elkaar? Welke businessmodellen kan je nog uitproberen?
🏎 Grow
Stephen Covey spreekt in zijn boek 'The 7 Habits of Highly Effective People' bij gewoonte 7 over 'Sharpening the saw'.
Ook als ondernemer zit er veel meerwaarde in het voortdurend optimaliseren van je business.
Jouw grote groeistap zit misschien niet in indrukwekkende verandering, maar in een reeks kleine aanpassingen die samen een gigantisch verschil maken.
Tijdens deze laatste Pit Stop bekijken we samen alle aspecten van je business en gaan op zoek naar optimalisaties.
* Hoe kan je met minder tijd en middelen meer mensen bereiken en bedienen?
* Hoe kan je je kosten verminderen, en je opbrengst (per klant) vergroten?
* Welke is je huidige marge en hoe kan je ze vergroten?
* Hoe kan jij tijd vrijmaken voor het creëren van nieuwe producten en het aanboren van nieuwe markten?
* Hoe kan je anderen inzetten om jouw werk te verlichten, en toch je marge te behouden?
Je gaat actief aan de slag om jouw business te optimaliseren, te meten en te vergroten.